در بازدید اول از شما خرید میشود یا در بازدیدهای بعدی؟
یک سوال: به نظر شما کاربرانتان در بازدید اول از شما خرید میکنند یا در بازدیدهای بعدی؟
یکی از نگرانیهای همیشگی وبسایتها و هر کسبوکاری کم بودن نرخ بازگشت (Retention Rate) است و در صورتی رخ میدهد که یک کاربر از وبسایت شما بازدید کند و هرگز برنگردد!
در حقیقت این یک مشکل بزرگ برای کسبوکار و وبسایتهای مختلف است که معمولا هم راه حلهای متنوعی دارد. یکی از راحتترین و موثرترین راهحلها برای بازگرداندن کاربر به وبسایت استفاده از سیستمهای «هدفگیری مجدد» یا Retargeting است. در این روش، در صورتی که یک کاربر از طریق بنرهای تبلیغاتی وارد وبسایت شما شود یا به هر صورت دیگری به وبسایتتان سر بزند، و بنر شما را در دیگر وبسایتهای نمایشدهنده تبلیغات ملاحظه می کند . به قول معروف این عمل میتواند «برگرداندن آب رفته به جوی» باشد.
با ما آنلاین ، آگهی و نیازمندی های اینترنتی ، سرویس رایگان شرکت دات نرم افزار
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.