ماژول یادآوری پورتال مشتریان CRM
این مطلب آموزشی است بر نحوه ی کارکرد CRM شرکت است و امیدواریم شما مشتریان و همراهان عزیز از این سامانه آنلاین استفاده نمایید و ما را در ارائه خدمات شایسته یاری نمایید.
یکی دیگر از بخش های پورتال مشتریان (CRM) قسمت یادآوری است. این قسمت از منوی دات پلاس قابل دسترسی است.
اگر به این قسمت وارد شوید می توانید برای خود یادآوری (Reminder) تعریف کنید و اطلاعیه های آن را در بالای CRM دریافت کنید.
نکته ای در قسمت یادآوری پورتال وجود دارد این است که ما نیز در یادآوری برخی سرویس ها به شما کمک خواهیم نمود. در برخی موارد که دامنه و یا نماد الکترونیک که توسط خود مشتریان انجام شده است، ما با درج تاریخ های انقضای آن ها به ایشان کمک خواهیم نمود که تاریخ های سررسید را فراموش نکند.
آلارم های قسمت یادآوری از یک ماه قبل این موضوع را به اطلاع شما خواهند رسانید.
تمام امکانات و ماژول های CRM ماحصل چندین سال تجربه و بازخوردی که از مشتریان دریافت شده است، طراحی و برنامه نویسی شده است. ما سعی کردیم یک CRM قوی و به روزی را برای قسمت پشتیبانی مشتریان تهیه کنیم.
ما برای بالا بردن سطح رضایت مندی مشتریان خود هر لحظه در حال تفکر برای ارائه خدمات و سرویس های بهینه تر هستیم ، در صورتی که هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی داشتید می تونید آن را به اطلاع ما برسانید.
اگر به این قسمت وارد شوید می توانید برای خود یادآوری (Reminder) تعریف کنید و اطلاعیه های آن را در بالای CRM دریافت کنید.
آلارم های قسمت یادآوری از یک ماه قبل این موضوع را به اطلاع شما خواهند رسانید.
تمام امکانات و ماژول های CRM ماحصل چندین سال تجربه و بازخوردی که از مشتریان دریافت شده است، طراحی و برنامه نویسی شده است. ما سعی کردیم یک CRM قوی و به روزی را برای قسمت پشتیبانی مشتریان تهیه کنیم.
ما برای بالا بردن سطح رضایت مندی مشتریان خود هر لحظه در حال تفکر برای ارائه خدمات و سرویس های بهینه تر هستیم ، در صورتی که هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی داشتید می تونید آن را به اطلاع ما برسانید.
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.