نرم افزار انبار آنلاین

نرم افزار انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب انبارداری است که می توان یک ماه رایگان از این سیستم آنلاین استفاده نمایید و کنترل موجودی انبار خود را لحظه ای به دست بگیرید.
انبار آنلاین تنها مناسب کسب و کارهایی نیست که با انبار کردن کالا سروکار دارند. این سیستم انبارداری برای فروشگاه ها، فروشگاه های اینترنتی و افرادی که بدون انبار کالا خرید و فروش می کنند و پیمانکاران و اجناس امانی مناسب است.
موجودی های کالا ها باید تحت اختیار یک انباردار مسئول باشد. این شخص باید تجربه کافی در روش های انبارداری داشته، لیاقت و کفایت اداره عملیات انبار را دارا باشد ولی شما می توانید با استفاد از نرم افزار انبار آنلاین بدون نیاز به فرد متخصص تمام ورودی و خروجی های کالای خود را به راحتی و سیستمی مدیریت کنید. همچنین گزارش های انبار خود را در کمترین زمان بصورت اکسلی بدست آورید. موجودی کالا، فرم ها و درخواست های یک طرف حساب را در تاریخ خاص، کاردکس کالا و رفت و آمد های آن در نبار را بصورت جدول و نمودار مشاهده کنید. خروج های امروز کالا و فرم ها، ورودی ها و خروجی ها در یک روز خاص نیز امکان پذیر است.
نرم افزار پیش رو مناسب برای کسب و کار و شرکت هایی است که فرآیند و عملکردی ساده برای انبار خود می خواهند. هم چنین برای کسب و کار های نوپا مناسب است.
انبار آنلاین با ماژول ها و نسخه های متفاوت مناسب برای کسب و کار های متفاوت هستند. ماژول تاریخ انقضا برای داروخانه ها، لوازم آرایشی ها و کالا های دارای تاریخ انقضا، ماژول ریالی برای مشاغلی که نیازمند قیمت در فرم ها هستند. ماژول خرید و تدارکات برای تامین و لیست سفارش مهیا است. نسخه سیم و کابل نیز برای محصولات با شماره قرقره های متفاوت و دارای متراژ مناسب است.

کسب و کارهایی که به نرم افزار انبار آنلاین اعتماد کرده اند

برخی از مهم ترین ویژگی های انبار آنلاین

انبار آنلاین، نرم افزار مدیریت موجودی کالا است که برای تمامی کسب و کار هایی که کالا، محصول و یا جنسی را نگهداری، خرید و فروش و تامین می کنند مناسب است. امکان سفارشی کردن این بخش ها نیز وجود دارد.
امکانات مدیریت
ردیف عنوان ماژول اهمیت
1 ثبت انواع رسید (خرید، برگشت از فروش، مرجوعی و...)
2 انتقال کالا بین انبار ها (فرم انبار به انبار)
3 فاکتور های فروش در سایز های مختلف
4 تعریف روش قیمت گذاری کالا در ابتدای کار و یا در فرم ریالی
5 نمایش موجودی های لحظه ای کالا بر اساس تعدادی و ریالی
6 ثبت محل استقرار کالا های موجود
7 تهیه گزارش از کالاهای پر مصرف و کم مصرف
8 انبارگردانی و مغایرت گیری
9 ورود اطلاعات اولیه از طریق اکسل و دیگر نرم افزارها
10 چند واحدی کالا با ضرایب و نمایش موجودی بر اساس واحد دوم
11 تعریف حداقل و حداکثر موجودی کالا ها
12 افزودن طرف حساب ها با اکسل
13 تعریف انبار های مختلف به همراه سطح دسترسی به آن
14 تعریف دوره کاری
15 ثبت نوع فرم برای دو عملیات حواله و رسید
16 ثبت فعالیت های کاربران در سامانه
17 تعریف گروه بندی کالا تا سه سطح
18 1 ساعت فایل آموزشی به صورت فیلم در نرم افزار
19 ثبت انواع حواله (فروش، برگشت از خرید، ضایعات و...)
20 اتعریف موجودی اول دوره و آخر دوره ی سیستمی
21 ریالی کردن انبار (انبار ریالی)
22 کاردکس ریالی کالا
23 دریافت خروجی از اطلاعات بر پایه اکسل، PDF، چاپ
24 نمایش کاردکس کالا های موجود
25 گزارش از موجودی منفی و کالا هایی که به حداقل و حداکثر رسیده
26 تعریف یک دسته خاص برای شروع انبارگردانی
27 تعریف و چاپ بارکد
28 تعریف انواع واحد ها اعم از کیلوگرم، متر، لیتر، عدد و...
29 تعریف مشتریان و طرف حساب و گزارش حواله و رسید آن ها
30 ارسال حواله ها به پست الکترونیک طرف حساب یا افراد دیگر
31 تعریف انبار امانی به همراه توضیحات
32 تعریف کاربران به همراه سفارشی سازی سطوح دسترسی آن ها
33 ارائه تنظیمات سربرگ جهت چاپ انواع فرم های انبار
34 نصب وب سرویس پیام کوتاه
35 امکان ارسال فرم های انبار به تلگرام، واتس اپ و فکس
36 ثبت فرم ها با اکسل

جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

021-86024604

پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات شما پیرامون انبار آنلاین

خیر، شما نرم افزار را بصورت رایگان در دمو بررسی کرده و در مرحله بعد پلن مناسب خود را خریداری کنید.
صفحه اول سایت anbaronline.ir ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کرده و لینک ورود به دمو برای شما ایمیل خواهد شد.
خرید نرم افزار انبار آنلاین بصورت اینترنتی است. شما از طریق سایت، منوی لیست قیمت وارد صفحه انتخاب پلن خرید می شوید. اطلاعات را تکمیل و وارد گیت بانکی می شوید. بعد از پرداخت تیم پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت.
خیر. انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب است و بر بستر کلود قرار دارد و از شما بابت نصب و راه اندازی هزینه ی اضافه ای دریافت نمی شود و شما همان مبلغ که در صفحه خرید نرم افزار وجود دارد می پردازید.
بله، در نرم افزار انبارداری انبار آنلاین امکان سفارشی سازی و اضافه کردن ماژول وجود دارد. شما بعد از اعلام نیاز خود و تهیه نسخه یکساله یا بیشتر نرم افزار می توانید نسخه ای از انبار بصورت سفارشی داشته باشید. خواسته شما با تیم فنی مطرح شده و در صورت امکان زمان و هزینه آن برآورد خواهد شد. این یک فرصت ویژه است که شما نرم افزار را مناسب کسب و کار خود سفارشی کنید. زمان پیاده سازی ماژول های سفارشی از 2 هفته تا یک ماه بسته به تغییرات و خواسته شما دارد و البته فرجه یک هفته ای جهت تست و پایداری آن خواهیم داشت.
بک آپ گیری روزانه بصورت فنی توسط شرکت انجام می شود و البته شما می توانید از اکثر فرم هاتون خروجی اکسل بصورت جداگانه و یکجا از بخش نسخه پشتیبان دریافت کنید و نگهداری کنید و حتی به پست الکترونیک ارسال کنید.
شما می توانید برای مشاوره، سوالات و رفع مشکلات خود با شماره تماس 02186024604 در ساعات اداری تماس بگیرید. و از طریق ارسال تیکت (پیام متنی) در CRM شرکت بصورت 24 ساعته ارتباط داشته باشید. تیم پشتیبانی انبار آنلاین با صبوری پاسخگوی شما خواهند بود.