نرم افزار فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین، سایت و نرم افزار مدیریت فروشگاه است. اگر کالایی برای فروش دارید می توانید از این سیستم برای مدیریت کسب و کار خود استفاده کنید. در فروشگاه مدیریت موجودی، فاکتور های فروش، سابقه کالاها، پر فروش ترین و کم فروش ترین کالا، کم شدن موجودی و... بسیار مهم هستند، که می توانید با فروشگاه آنلاین تمامی این امکانات را بصورت آنلاین فقط در گوشی خود داشته باشید.
علاوه بر حساب و کتاب و اطلاع از موجودی، این اطلاعات به شما کمک می کند برنامه های فروش و مارکتینگ خود را مدیریت کنید. اگر بدانید کدام کالا پر فروش تر است و کدام کالا در انبار مدت زیادی ست فروش نرفته می توانید تمرکز تبلیغات و تامین خود را مناسب آن برنامه ریزی کنید.
اگر چند مرجع فروش مثل فروش اینستاگرام، تلگرام، فروش در ایتا، فروش حضوری و سایت دارید می توانید گزارش های جداگانه ای داشته باشید تا متوجه پرفروش ترین مرجع خود باشید و زمان بیشتری برای تبلیغات و فروش بهتر در نظر بگیرید.
اگر فروشگاه اینترنتی ندارید می توانید با مبلغی مناسب فروشگاه اینترنتی فروشگاه آنلاین را استفاده کنید. در این صورت همه خرید های اینترنتی از طریق سایت بصورت اتومات به این سیستم متصل می شود. این در حالی ست که با فروشگاه های وردپرسی لازم است واسطی بین فاکتور ها و موجودی اصلی انبار خود قرار دهید. این واسط ممکن است کارمند شما باشد و یا API و کمک از برنامه نویس آن حوزه.
اگر تجربه فروش دارید حتما می دانید که مدیریت فاکتور ها با موجودی کار بسیار حساس و زمانبری است. شما با یک نرم افزار خوب می توانید نیروی انسانی کمتری برای امور فروشگاه خود استخدام کنید. همچنین تمرکز نیروی خود را برای فروش و تبلیغات بگذارید.

کسب و کارهایی که به نرم افزار فروشگاه آنلاین اعتماد کرده اند

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار فروشگاه آنلاین

شما با تهیه نسخه مدیریت فروشگاه بیشتر امکانات زیر را دریافت می کنید. وب سایت و Api ماژول هایی با امکانات مناسب خود هستند. امکان سفارشی کردن این بخش ها نیز وجود دارد.
امکانات مدیریت
ردیف عنوان ماژول اهمیت
1 مدیریت خرید ها، فاکتورها و پرداختی های مشتریان
2 ثبت انواع فاکتور فروش به تفکیک مثلا فروش سایت، فروش اینستاگرام، فروش حضوری و ...
3 مدیریت کاربران فروشگاه و فاکتورهای آن ها
4 امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار
5 پشتیبان گیری ابری و روزانه برای حفظ امنیت اطلاعات شما
6 گزارش مشتری بر اساس فاکتور ها و میزان خرید
7 پرینت فاکتور در سایز های مختلف و امکان اتصال به پرینتر
8 امکان هشدار کالا برای کم شدن موجودی
9 فروشگاه اینترنتی متصل به این سیستم مدیریتی
10 Api و وب سرویس برای اتصال به دیگر نرم افزار ها
11 امکان ثبت بینهایت کالا به همراه تصویر
12 ثبت ورودی و خروجی کالا و امکان ضمیمه کردن عکس فاکتور
13 ثبت سابقه ورودی و خروجی کالا (کاردکس کالا)
14 امکان ثبت بارکد
15 امکان ثبت فاکتور و کالا یکجا و با اکسل
16 امکان صدور رسید خرید یا فاکتور برای چاپ
17 ذخیره سابقه خرید‌ ها و لیست خرید‌ ها و همچنین پرداخت ها
18 مدیریت مانده موجودی
19 چاپ فاکتور روی پرینتر های حرارتی
20 اتصال به کارت خوان
21 امکان ارسال پیامک ارسال مرسوله
22 اضافه کردن لوگو، آدرس و اطلاعات تماسی به فاکتور
23 امکان ثبت فروشنده، انباردار، منشی یا کارمند با قابلیت تنظیم دسترسی به اطلاعات فروشگاه
24 دریافت تمامی گزارشات از برنامه به صورت اکسل
25 پشتیبان گیری از اطلاعات بصورت آنلاین و آنی

امکانات قالب فروشگاه

نیاز ها و لازمه های اصلی خرید در وب سایت فروشگاه آنلاین در نظر گرفته شده است، اما شما می توانید یک سایت کامل و به روز را با توجه به برنامه های مارکتینگ خود بسازید و بهبود دهید.
قالب فروشگاه
ردیف عنوان ماژول اهمیت
1 تعیین موجودی در محصول
2 درج محصولات مرتبط
3 دسته بندی محصولات و اضافه کردن گروه بندی
4 افزودن کلمات کلیدی به هر محصول
5 فیلتر بر اساس دسته بندی و تگ محصولات
6 جستجوی ساده و پیشرفته
7 ارسال پیش فاکتور به پست الکترونیک کاربر پس از ثبت سفارش
8 لینک خرید سریع
9 دریافت اطلاعات مربوط به فیش بانکی پرداختی کاربر
10 ذخیره سبد خرید و نمایش آن در مراجعات بعدی
11 مشاهده تعیین وضعیت و سابقه سفارشات
12 اطلاع رسانی پیامکی برای عضویت OTP، کد رهگیری پست، روند ارسال مرسوله و ...
13 گرفتن خروجی قیمت ها به صورت اکسل
14 ورود قیمت و موجودی محصولات از طریق اکسل
15 حذف مالیات بر ارزش افزوده
16 ذخیره کردن اطلاعات مشتریان
17 گزارش گیری از فروشگاه
18 نمودار نوسانات قیمت
19 مدیریت مقالات (بلاگ)
20 لیست سفارش گیری عمده فروشی
21 تعریف امتیاز جایزه در صورت خرید
22 نمایش سبدهای خرید پرداخت نشده
23 کیف پول الکترونیک
24 تعیین شیوه های مختلف ارسال و تعیین قیمت آن ها توسط مدیر
25 عضویت در خبرنامه
26 نمایش نظرات در سایت
27 پشتیبانی آنلاین (چت و تیکت)
28 افزودن نقشه گوگل
29 دو یا چند زبانه بودن سایت و پنل مدیریت
30 جستجو در مقاله
31 دسته بندی مطالب با قابلیت ایجاد شاخه ها و زیر دسته ها
32 برچسب گذاری (ایجاد تگ) جهت ارتباط بهتر میان مطالب
33 اضافه کردن فایل های چندرسانه ای شامل، تصویر، ویدئو و فایل صوتی
34 اضافه کردن تصویر شاخص جهت نمایش در لیست مقالات و اخبار
35 مدیریت نظرات و پاسخ دهی به آن ها
36 تخفیف تعداد خرید
37 بیش از سقف مبلغ مشخص تخفیف اتومات
38 کد تخفیف زماندار یکبار مصرف
39 کد تخفیف زماندار چند بار مصرف
40 تخفیف درصدی روی هر محصول و زیر دسته
41 کد معرف
42 تخفیف های من در پروفایل مشتری
43 پیشنهادات ویژه شما در پروفایل مشتری

جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

021-86024604

پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات شما پیرامون نرم افزار نرم افزار فروشگاه آنلاین

با توجه به هزینه های بالا و سختی کار امروزه، شما باید تمام تلاش خود را برای کم هزینه تمام شدن کار خود در نظر داشته باشید. نرم افزارها جایگزین نیروی انسانی بوده و بدون خطا و با سرعت بالا کار شما را انجام می دهند. اگر فروش آنلاین از سایت راه اندازی کنید تمام پروسه قبل خرید تا پرداخت هزینه را خود مشتری انجام خواهد داد و شما می توانید زمان خود را برای کار دیگری استفاده کنید. تمام فاکتور ها و گزارش ها اتومات و سیستمی ساخته می شود و شما می توانید فروش خود را تحلیل و بررسی کنید تا تکنیک های فروش و تامین خود را بهتر کنید.
خیر، نرم افزار فروشگاه آنلاین، بصورت آنلاین است. شما به راحتی تنها با مرورگر، توسط هر دستگاهی، در هر زمان به نرم افزار خود دسترسی دارید.
البته. فروش آنلاین در هر بستری نیازمند مدیریت است. همچنین داشتن سایت و درگاه معتبر اطمینان مشتریان شما را بالا می برد. علاوه بر آن می توانید تمامی روش های فروش مانند سایت، اینستاگرام، واتس اپ، ایتا، حضوری، تلفنی و ... را در این سامانه یکپارچه ثبت و به تفکیک گزارش بگیرید. اینطوری از موجودی لحظه ای هر کالا نیز با خبر خواهید بود.
بله، شما می توانید تمامی فاکتور های فروش خود را به تنهایی یا با کاربرهای متفاوت وارد این سیستم یکپارچه کنید. با توجه به اینکه ورود فاکتور ها با اکسل هم انجام میشه می توانید از نرم افزار های دیگر خود اکسل گرفته و وارد این سیستم کنید. همچنین تغییرات سفارشی نیز امکان پذیر است.
بله. شما می توانید بی نهایت کاربر داشته باشید. برای اضافه کردن کاربر هزینه جدا نمی پردازید. همچنین می توانید محدودیت دسترسی به او دهید تا اطلاعات مدیریتی را نبیند.
در فروشگاه آنلاین روزی 2 مرتبه بک آپ گیری انجام می شود. همچنین می توانید از تمامی فاکتورها، کالاها و موجودی ها، مشتریان و ... خروجی اکسل تهیه کنید.
بله. شما برای مدیریت این سیستم به دانش برنامه نویسی نیاز ندارید. تنها روش استفاده این سیستم که بسیار آسان است را از ویدئو آموزشی آموزش ببینید و دسته بندی کالاهای خود به همراه موجودی و قیمت آن آماده کنید.
پروسه خرید تا راه اندازی سایت و مدیریت آن برای شما نهایتا تا یک ساعت انجام خواهد شد. اما گرفتن اینماد و درگاه اینترنتی و نصب آن شاید یک هفته زمان ببرد که در این میان می توانید کالاهایتان را دسته بندی و با عکس و متن و قیمت مناسب وارد سیستم کنید.
اگر بخش سایت رو هم تهیه کرده باشید تمامی خرید ها بصورت فاکتور فروش در نرم افزار شما اضافه می شود که می توانید با کمک نام خریدار آن ها را پیدا کنید.
لازمه ی یک فروشگاه اینترنتی داشتن دامنه، اینماد و گیت بانکی است که شما می توانید مراحل آن را شخصا و به نام خود سپری کنید. ما نیز در این مسیر شما راه همراهی خواهیم کرد. گیت بانکی می تواند واسط یا از بانک های ملت یا پاسارگاد و ... باشد.
بله، شما می توانید از سیستم مدیریتی و انبار این محصول استفاده کنید و خرید های خود را وارد این سیستم کنید و یا به کمک API سایت فروشگاهی خود را نیز متصل کنید. این امکان نیازمند دانش برنامه نویسی بوده و می توانید از تیم فنی خود کمک بگیرید.
بسته به سیاست های شرکتی که محصول آن ها را استفاده می کنید دارد. اما فروشگاه آنلاین API مد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد. البته اگر مدت زیادی ست که در فروش آنلاین هستید می دانید؛ یک سیستم جامع مثل فروشگاه آنلاین که تمامی ورود و خروج کالا و فروش آنلاین سایت را داشته باشد یک امتیاز است که ارزش امتحان کردن را دارد.
درست است که فروش در اینستاگرام و فضاهای مجازی دیگر در حال انجام است اما با داشتن سایت می توانید اعتماد و سطح ارزشمندی برند خود را افزایش دهید. علاوه بر آن روند خرید و فروش آسان تری داشته باشید. این کار در حالت سفارشی شاید یک یا دو ماه زمان ببرد اما با فروشگاه آنلاین سایت خود را یک هفته ای بهره برداری می کنید. البته می توانید فقط نرم افزار مدیریت رو خریداری کنید و وبسایت راه اندازی نکنید. گزارش فروش، گزارش خرید، گزارش مشتریان برای تصمیم گیری های بعدی فروشگاه شما لازم است.
بله، بدون محدودیت کاربر اضافه کنید. اگر مدیر یک فروشگاه هستید می توانید برای کارمندان خود رول و نقش تعریف کرده و فعالیت های آن ها را در سیستم محدود کنید. بررسی فاکتور هایی که هر کاربر ایجاد کرده نیز توسط مدیریت قابل رصد است. شاید اینگونه بتوانید درصد فعالیت هر یک و گزارش فروش آن ها را برای پورسانت آن ها به راحتی بررسی کنید.