آنچه در این صفحه می خوانیم
تولید محتوای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی
در بازاریابی سنتی، تبلیغات از طریق بیلبورد ها، تراکت های تبلیغاتی، تماس های تلفنی با مشتریان و… صورت می گیرد که گستره توزیع محدودی دارد. این تبلیغات گاه علیرغم هزینه های بالا، چندان کارآمد نیستند.
با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام، از آنجا که طیف وسیعی از افراد را در خود جای داده اند، بستر مناسبی را برای دیده شدن فراهم کرده است. فقط کافیست با استراتژی پیش بروید تا نتیجه ی مدنظرتان را به بهترین شکل ممکن بدست آورید.
پست Post
از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، جذابیت تصاویر و ویدئو های یک پست می تواند در جذب مخاطب، نقش اصلی را ایفا کند. انتخاب فرم مشخصی برای محتواهای بصری نیز انسجام بهتری به صفحه ی شما خواهد بخشید. اما لزوما تمامی محتوا نباید در یک تمپلیت قرار گیرد، همین که از یک هویت پیروی کنند، برند شما را معرفی خواهند کرد. شفافیت کامل در تصویر یک پست، گاهی ما را از نوشتن کپشن بی نیاز می کند.
در بازدید پست ها، پس از جلوه های بصری پست، مخاطب به سمت نوشته پست یا همان کپشن هدایت می شود که به هیچ وجه نباید راحت از آن گذشت. تولید محتوای تاثیرگذار و استفاده هوشمندانه از هشتگ ، تگ و لوکیشن می تواند آمار بازدید صفحه شما را چندین برابر ارتقا دهد.
استوری story
قابلیت های متنوعی که اینستاگرام برای استوری ها در نظر می گیرد، می تواند فرصت خوبی برای معرفی های غیر رسمی و جزییات کسب وکارتان باشد. حتی اشتراک گذاری پست های مرتبط از صفحه های دیگر و ابراز نظرتان به مخاطبان و همچنین نظرخواهی، پرسش و پاسخ و تعامل با آن ها، می تواند ارتباط شما و آن ها را تنگاتنگ و محکم تر کند. هرچقدر این رابطه واقعی تر و ادامه دار باشد، احتمال دنبال کردن مخاطبین بیشتر خواهد شد.
برگزاری لایو می تواند دریچه دیگری برای ارتباط شما با مخاطبتان باشد. بنابراین با یک برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری لایو و درن ظرگرفتن برنامه مناسب برای حاضران در لایو، می توانید ارتباط خود را با افراد مثل روز اول تازه نگه دارید.
IGTV و Reels
برای معرفی یک محصول، اعلام یک نوآوری در کسب وکارتان و یا رویکردهای آموزشی، IGTV بستر مناسبی است که در آن می توانید ویدیوهای بالای 1 دقیقه را قرار دهید.
همچنین می توانید لایوهای مهم خود را ذخیره کنید، که گاهی این مسئله می تواند نشان دهد که شما چه قدر به مخاطبان خود اهمیت می دهید. با استفاده از این ویژگی می توانید به آن ها این امکان را بدهید که در زمان دلخواه به محتواهای تولید شده در صفحه ی شما دسترسی داشته باشند.
ریلز (Reels) اینستاگرام، قالب جدیدی از محتوا در این پلتفرم است که به شما امکان می دهد تا ویدیوهای 15 ثانیه ای را با دیگران در یک فید اختصاصی جدید ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید.
دقیقا مثل تیک تاک، ریلز مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه را برای ایجاد ویدیوهای کوتاه جذاب در اینستاگرام به شما ارائه می دهد. با توجه به شباهت های استوری و ریلز، نباید سردرگم شوید.
مشتریان تولید محتوا
ما در زمینه استراتژی و برنامه ریزی برای حضور قدرتمند مشتریان خود در عرصه فضای آنلاین فعالیت می کنیم.
تولید محتوای پست و استوری اینستاگرام برای فروشگاهی اینترنتی سبز آبی
تولید محتوای پست و استوری اینستاگرام برای وکیوم فرمینگ محب پلاست
تولید محتوای پست و استوری اینستاگرام برای نرم افزار انبارداری انبار آنلاین
در بلاگ دات نرم افزار بیشتر دربارۀ تولید محتوای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی بخوانید
برای مطالعه مقالات بیشتر در این حوزه بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.