مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
CRM; (Customer Relationship Management) یا مدیریت ارتباط با مشتریان در تعریف به معنای تمامی فرآیندها، تکنولوژی ها و منابع انسانی است که به جذب، توسعه و نگهداشت مشتریان کمک می کنند. هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان اتفاق نظری وجود ندارد و نمی توان یک تعریف و توضیح قطعی و نهایی برای سی آر ام ارائه کرد. مشخص نیست که وقتی از CRM صحبت می کنیم، اشاره ما به یک نرم افزار crm است یا یک سیستم مدیریتی برای سازمان. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، کسب وکارها را قادر می سازد تا روابط معناداری را با مشتری های خود ایجاد کنند. این ابزار نحوه ردیابی و استفاده از اطلاعات مشتری را ساده می کند.
مشتری ابتدا اقدامات بازاریابی را می بیند. سپس با تیم فروش ارتباط برقرار می کند. فرایند پیگیری فروش انجام می شود. فروش نهایی می شود. بعد اقدامات مربوط به پشتیبانی مشتری صورت می گیرد. در این مراحل می توانید از نرم افزار استفاده کنید تا مدیریت اطلاعات را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان داده ها در یک شبکه خارجی و از راه دور ذخیره می شود که کارمندان می توانند در هر زمان و هر جایی که اتصال اینترنتی وجود دارد، به آن دسترسی داشته باشند. قابلیت استقرار سریع و آسان نرم افزار آنلاین برای شرکت هایی با تخصص یا منابع محدود فناوری جذاب تر است.
شما می توانید با اتوماسیون ارتباط با مشتری پایگاه داده و اطلاعات کاملی از مشتری های خود ایجاد و آن را به روز نگه دارید. هر تعاملی که با هر مشتری دارید پیگیری کنید و بصورت آرشیو نگهداری کنید. ارسال ایمیل، پیامک یا تماس با مشتری هایتان را آسان تر کنید. می توانید بعد از مدت زمانی بانک تماسی و ایمیل برای تبلیغات و معرفی محصولات جدید داشته باشید. ارتباطات و پیگیری های فروش را به صورت خودکار انجام دهید.
بر وظایف و عملکرد کارکنان خود در کمترین زمان نظارت کنید. گزارش های دقیقی در ارتباط با وضعیت کسب وکارتان به دست آورید و برنامه ریزی های آینده را بر این اساس انجام دهید.
شما می توانید نرم افزار CRM شرکت دات نرم افزار را با سایر نرم افزارهای موجود در شرکت برای بهبود کارایی در سازمانتان ادغام کنید و یا حتی روند و نیازهایتان را سفارشی سازی کنید.
حساب و کتاب پرداخت های آنلاین را داشته باشید. و بدانید هر مشتری در چه تاریخی فاکتور خود را پرداخت کرده است و طی یادآوری ها واریز های بعدی او را فاکتور کنید.
جهت مدیریت کارکنان و نظارت بر فعالیت های آن ها می توانید از نرم افزار ما استفاده کنید. هر نفر که به سیستم متصل است می توانید گزارش کار روزانه خود را یادداشت کند. و یادآوری کارهای روز بعد خود را بنویسد.
علاوه بر آن در صورت ایجاد پروژه جدید یک لیست کارها در حال اجرا بسازید تا زمانبندی انجام پروژه را دریابید.
برای ارتباط با دیگر اعضا دست خط می زنید. نامه نگاری درون سازمانی که برای هر یک ایمیل خواهد شد. در این حال سیستم نامه نگاری آسان، آنلاین و مکتوب بین کارمندان دارید.
بعد از هر جلسه، نشست تعریف کرده و امور مربوط به هر شخص مشخص و اعضا اضافه می شوند. بعد از انجام امور جلسه می توان، انجام شد را زده و نشست بسته شود.
نظم و سرعت در پیگیری ها، عدم وابستگی به افراد، فروش بیشتر، در کنترل بودن فروش توسط شما و دیدن آنچه که به شما کمک می کند تا رشد کنید باعث خواهد شد شما شب ها آسوده بخوابید.
کسب و کارهایی که به مدیریت ارتباط با مشتریان CRM اعتماد کرده اند
برخی از مهم ترین ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
توضیحات بیشتر
ردیف | عنوان ماژول | اهمیت |
---|---|---|
1 | اضافه کردن مشتری جدید | |
2 | اطلاعات تماسی و شخصی مشتری | |
3 | امکان پرداخت آنلاین و مشاهده سابقه مالی | |
4 | سرویس و خدمات در حال استفاده | |
5 | یادآوری موعد پرداخت های نزدیک | |
6 | یادآوری های لازم مشتری به او مانند: تمدید دامنه | |
7 | سیستم تیکتینگ و ارسال پیام | |
8 | پروفایل مشتری و دسترسی به پرداختی ها، سرویس ها و ارتباط با شرکت | |
9 | ارتباط با مشتری همراه ارسال ایمیل | |
10 | تعریف زمان بندی پروژه | |
11 | گزارش کار کارمندان | |
12 | یادآوری کارهای روز بعد | |
13 | سیستم دست خط و نامه نگاری | |
14 | تعریف دوره کاری | |
15 | ارسال ایمیل گروهی و تکی به مشتریان | |
16 | ارسال پیامک بعد پرداخت و یادآوری | |
17 | امکان اتصال سیستم مارکتینگ به Crm | |
18 | 1 امکان اتصال سایت فروشگاهی به crm و ثبت فاکتور خودکار | |
19 | امکان سفارشی سازی ماژول و روند ها |
جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید
021-82801803پرسش و پاسخ
پاسخ سوالات شما پیرامون مدیریت ارتباط با مشتریان CRM