سلام، پشتیبانی دات نرم افزار بفرمایید
اما عمده فعالیت هایی که شرکت در این حوزه انجام می دهد به پرسش و پاسخ ها، آموزش اولیه، رفع خطای احتمالی و اصلاحات کوچک محدود می شود.
بخش تولید محتوا و مدیریت سایت معمولا توسط تیم کارفرما انجام می شود چرا که سایت مدیریتی برای این منظور ساخته شده است که خود کارفرما بتواند داده های خود را به روز و تغییر دهد. اما اگر نیازمند نیرو در این زمینه باشد می تواند این امور را به ما بسپارد.
تعریف دیگری که بیشتر در خصوص سایت های وردپرسی استفاده می شود مربوط به تولید محتوا و سئو است. در شرکت ما برای سئو تخصصی یک قرارداد جداگانه تنظیم می شود. چراکه با معیار ها و نیاز های کارفرما، خواسته ها و نوع سایت شما تصمیم پیاده سازی سئو متفاوت خواهد بود. برای مطالعه بیشتر جزییات و انواع سئو به صفحه سئو مراجعه کنید.
پشتیبانی فنی
بعد از راه اندازی سایت، ممکن است، برخی صفحات سایت باز نشوند یا مشکلاتی در تجربه کاربری و رابط کاربری به وجود آید؛ این موارد اتفاقاتی رایج هستند. علاوه بر این ها، ممکن است سایت توسط یک بدافزار هک شود. تمام این مشکلات، مواردی هستند که باید توسط یک تیم پشتیبانی فنی برطرف شود.
پشتیبانی محتوایی
وقتی یک سایت را راه اندازی می کنید به این معنی نیست که کارتان با سایت تمام شده است و دیگر می توانید روی بخش های دیگر کسب و کار وقت بگذارید.
وقتی محتوای سایت در آن قرار گیرد، دیگر به بروزرسانی سایت نیاز نخواهیم داشت! این تصور، کاملا اشتباه است. زیرا خدمات و محصولات سایت ممکن است، به مرور تغییر کنند یا ربات های گوگل برای بررسی محتوای سایت، مدام آپدیت شوند. بنابراین به روزرسانی و تغییر محتوای سایت ضروری است.
پشتیبانی شامل:
- آموزش اولیه سایت و کار با پنل مدیریت در زمان تحویل بصورت فایل آموزش یا آنلاین و پاسخگویی به سوالات فنی شما در این رابطه
- یادآوری سررسید هاست و دامنه
- بکاپ گیری
- پشتیبانی فنی و به روز رسانی سایت
درصورت عدم تمدید هاست و دامنه چه مشکلاتی پیش می آید؟
- خرید دامنه توسط رقبا و از دست دادن آن دامنه
- سو استفاده از دامنه و برند شما
- از بین رفتن هزینه های چاپی نوشته شده (کارت ویزیت و سربرگ...)
- باعث پاک شدن اطلاعات سایت شما و هزینه های صرف شده که نتیجه آن از دست دادن اعتبار سئو نیز خواهد بود.
نکته
اگر هاست دارید، روند پشتیبانی و back up شامل شما نشده و تنها تا زمان تحویل، مسئولیت آن با ما خواهد بود.Customsoftware
Back up گیری چگونه انجام می شود؟
پشتیبان گیری از هاست بصورت روزانه دوبار رایگان است. اما در امکان ویژه، می توانید چند بار در روز نیز بک آپ بگیرید.
مزایای بک آپ چیست؟
در صورت پاک شدن، خراب کردن اطلاعات و یا نقص سرور و هک شدن می توانید از نسخه ی پشتیبان گیر کمک بگیرید.
اگر هاست تمدید نکنیم چه مدت زمانی اطلاعات را نگه می دارید؟
در صورت از دست دادن هاست و عدم تمدید آن، از آخرین back up شما تنها یک ماه نگهداری می شود. در غیر این صورت تمامی اطلاعات و بک آپ از دست خواهد رفت.
چرا باید هزینه پشتیبانی سایت و نرم افزارها پرداخت شود؟
پرداخت هزینه پشتیبانی باعث این می شود که یک تیم مجرب همیشه از سایت و نرم افزار شما نگهداری نماید و خیال شما را بابت قطع شدن سایت یا نرم افزار، انقضای هاست و دامنه راحت می کند؛ پلن های بک آپ گیری شرکت بسته به نوع فعالیت سایت یا نرم افزار شما بصورت متفاوت نیز قابل ارائه است.
بخش تولید محتوا و مدیریت سایت معمولا توسط تیم کارفرما انجام می شود چرا که سایت مدیریتی برای این منظور ساخته شده است که خود کارفرما بتواند داده های خود را به روز و تغییر دهد. اما اگر نیازمند نیرو در این زمینه باشد می تواند این امور را به ما بسپارد.
تعریف دیگری که بیشتر در خصوص سایت های وردپرسی استفاده می شود مربوط به تولید محتوا و سئو است. در شرکت ما برای سئو تخصصی یک قرارداد جداگانه تنظیم می شود. چراکه با معیار ها و نیاز های کارفرما، خواسته ها و نوع سایت شما تصمیم پیاده سازی سئو متفاوت خواهد بود. برای مطالعه بیشتر جزییات و انواع سئو به صفحه سئو مراجعه کنید.
وقتی محتوای سایت در آن قرار گیرد، دیگر به بروزرسانی سایت نیاز نخواهیم داشت! این تصور، کاملا اشتباه است. زیرا خدمات و محصولات سایت ممکن است، به مرور تغییر کنند یا ربات های گوگل برای بررسی محتوای سایت، مدام آپدیت شوند. بنابراین به روزرسانی و تغییر محتوای سایت ضروری است.
اگر هاست دارید، روند پشتیبانی و back up شامل شما نشده و تنها تا زمان تحویل، مسئولیت آن با ما خواهد بود.Customsoftware
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.