طراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه
طراحی سایت دوزبانه یکی از اقدامات بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی می باشد، در صورتی که شرکت یا سازمان شما اهدافی در جهت فروش و تعامل بین المللی دارد و با مخاطبین غیرفارسی زبان در ارتباط است وب سایت شما میبایست برای مخاطبین خارجی قابل درک باشد.
امروزه تعداد کاربران و مخاطبان اینترنت افزایش پیدا کرده، به همان تعداد کاربرانی که از زبان انگلیسی و فارسی در اینترنت استفاده می کنند هم کاربر به زبان های دیگر وجود دارد. ( در سال 2010 زبان انگلیسی با تعداد 6/536 میلیون کاربر، مقام اول و زبان چینی نزدیک به 9/444 میلیون کاربر در اینترنت مقام دوم را داشته است. )
امروزه وب سایت مهم ترین و قوی ترین ابزار بازاریابی به شمار می رود که می تواند کسب و کارها را متحول کند، حال اگر یک وب سایت به صورت دو یا چند زبانه طراحی شده باشد این ابزار بازاریابی قدرتمندتر شده و سازمان یا شرکت را فرا تر از محدودیت ها هدایت خواهد کرد. بدین ترتیب ارتباطات بین المللی آغاز شده و یا گسترش می یابد و محصولات یا خدمات به هر کجای دنیا عرضه می شوند.
مزایای طراحی سایت چند زبانه
- بین المللی شدن سایت
- افزایش سئو سایت ( بهینه سازی سایت )
- افزایش اعتبار سایت
- افزایش بازدیدکنندگان سایت
- بهترین گزینه برای ارتباط با همه مردم دنیا
- گسترش وبالا بردن اعتبار و ارزش وب سایت
نمونه کارهای طراحی سایت دو زبانه شرکت:
امروزه وب سایت مهم ترین و قوی ترین ابزار بازاریابی به شمار می رود که می تواند کسب و کارها را متحول کند، حال اگر یک وب سایت به صورت دو یا چند زبانه طراحی شده باشد این ابزار بازاریابی قدرتمندتر شده و سازمان یا شرکت را فرا تر از محدودیت ها هدایت خواهد کرد. بدین ترتیب ارتباطات بین المللی آغاز شده و یا گسترش می یابد و محصولات یا خدمات به هر کجای دنیا عرضه می شوند.
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.