مدیر علمی
يكشنبه 22/فروردین/1395 2639 دات وب

مدیر علمی

مدیران علمی رسانه های اجتماعی به آمار و ارقام علاقه زیادی دارند مدیران علمی رسانه های اجتماعی به آمار و ارقام علاقه زیادی دارند. تقریبا هر تصمیمی که اینگونه مدیران می گیرند بر مبنای آمار و روندهای ثبت شده است. اگر چیزی به این صورت قابل پیگیری و اندازه گیری باشد مطمئن باشید دنبال آن می روند. گاهی ممکن است سابقه و زمینه سئو نیز داشته باشند، اما باز هم بیشتر از یک مدیر سئویی، رویکرد تحلیلی و آماری دارند. مدیران علمی رقم و فرمول دوست دارند و قالب مشخصی را برای پست های شبکه اجتماعی تعیین می کنند که عقیده دارند با قاعده مشخصی به موفقیت خواهد انجامید.

اگر ویژگی های زیر را دارید، مدیر علمی شبکه اجتماعی هستید:

  • مرتبا گزارش های آماری شبکه های اجتماعی خود را چک می کنید
  • به اطلاعات در قالب نمودارها و گراف ها علاقمند هستید
  • روندها و الگوها را در میان اعداد و ارقام بخوبی تشخیص می دهید

نقاط قوت مدیر علمی:

  • قادر به تشریح فرایند تصمیم گیری
  • تسهیل محاسبه نرخ بازگشت سرمایه شبکه های اجتماعی
  • تفسیر آمار و ارقام و استفاده از اطلاعات برای تصمیمات هوشمندانه

نقاط ضعف مدیر علمی:

  • در ایده هایی که پشتشان تحقیقات نباشد، علاقه ای به ریسک کردن ندارند
  • بیشتر واکنشی هستند و نه پیش فعال
  • از بخش هایی از شبکه اجتماعی که قابل محاسبه نباشد، غافل می شوند
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نظرات (0)